Betaling for virksomheder

Vi anbefaler virksomheder at bruge automatisk betaling via Betalingsservice.

En nemmere og mere smidig måde at betale

Vi anbefaler virksomheder, at bruge automatisk betaling via Betalingsservice. Det er enkelt og smidigt, og dine regninger bliver betalt til tiden, hverken for tidligt eller for sent. ​

Vi opkræver ingen ekstra gebyrer, hvis du vælger at opdele betalingen. Du kan vælge:

  • årligt
  • hvert halve år
  • hvert kvartal
  • hver måned (forudsætter betaling via Betalingsservice)

Sådan gør du, hvis du vil betale månedligt via Betalingsservice

Du kan tilmelde dine erhvervsforsikringer til månedsbetaling ved at benytte nedenstående formular eller kontakte os.

Hvis du foretager mange ændringer på dine forsikringer i løbet af året, anbefaler vi dog ikke månedlig betaling, men i stedet kvartårlig betaling. Kontakt os, hvis du er i tvivl om hvorvidt månedsbetaling er rigtig for din virksomhed.

Vigtigt at vide

Vi har brug for virksomhedens CVR-nummer og det kontonummer som skal benyttes. Vær opmærksom på at bankkontoindehaverens navn skal være det samme navn, som erhvervsforskningen er oprettet i. 
 
Hvis du bruger din private konto til at betale virksomhedens forsikringer, skal du bruge dit CPR-nummer til at registrere betalingsservice.

Betalingsplan i Mine sider

I betalingsplanen, som du fik med forsikringsaftalen, ser du hvor mange penge som bliver trukket ved hver betaling, hvornår fristen er og hvilken forsikring dette gælder.

Du finder også betalingsplanen i samme dokument som forsikringsaftalen, når du logger på Mine sider.