Spørgsmål og svar om betaling

Vi har samlet de mest stillede spørgsmål og svar omkring betaling og faktura på denne side til din hjælp.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 70 12 12 22 eller maile os​.​

Forsikringen er tilmeldt Betalingsservice, men jeg har modtaget en faktura?

Forsikringen er tilmeldt Betalingsservice, men jeg har modtaget en faktura?

Har du fået en faktura, så skal du tjekke at din betalingsaftale er aktiv.
  • Er betalingsaftalen aktiv, behøver du ikke at foretage dig noget.
  • Er betalingsaftalen ikke aktiv, skal du betale fakturaen enten af din bank eller af dig.​​

Hvorfor skal jeg betale mere første måned end de andre?

Hvorfor skal jeg betale mere første måned end de andre?

Den første opkrævning vil ofte dække betaling for mere end 1 måned. Derefter betaler du for 1 måned ad gangen.​

Jeg betaler afgifter - hvad er det?

Jeg betaler afgifter og miljøbidrag - hvad er det?

​Når du køber forsikring, skal du også betale for afgifter og muligvis også miljøbidrag, som går til staten. 

Jeg har opsagt min forsikring, men har fået en faktura

Jeg har opsagt min forsikring, hvorfor har jeg så fået en faktura?

Har du ikke betalt for hele perioden, vil du, når du opsiger forsikringen, modtage en faktura som dækker restbeløbet.​

Hvorfor har jeg fået en rykker?

Hvorfor har jeg fået en rykker?

Har du ikke betalt din forsikring til tiden, så sender vi dig en rykker.​

If skylder mig penge, hvordan får jeg dem

If skylder mig penge, hvordan får jeg dem tilbage?

Skal vi udbetale penge til dig, så modtager du dem via din virksomheds Nemkonto.​