Vi gør det enklere at samarbejde

Hos If vil vi gerne gøre det enkelt at samarbejde med os. Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores kundeservice og gøre kundeoplevelsen endnu bedre.

Vores mål er, at både du som forsikringsmægler og vores fælles slutkunder, skal opfatte os som en samarbejdspartner, der giver tryghed og stabilitet, og som løser opgaverne hurtigt og korrekt.

Nyt Express Team til daglig servicering

Som et led i udviklingen af vores kundeservice, har vi ændret lidt i mæglerafdelingen. Vi er fortsat ét godt og effektivt team med de kontaktpersoner, du kender. Derudover har vi nu dedikeret en del af teamet til en ny Express-enhed, som tager sig af den daglige servicering. Vi bestræber os på at løse flest mulige henvendelser på under 24 timer!  

Account Managers til de store løsninger

Vores Account Managers arbejder med de lidt større fornyelser og udbud. De har fokus på at sikre en høj kvalitet i den løsning, vi afleverer til dig, så du får den absolut skarpeste pris og forsikringsløsning første gang, du er i kontakt med os. 

Fælles for alle er, at vi sigter på at give en stabil og risikokorrekt pris, som er til at forstå, som er fair for alle parter, og som giver markedets bedste service på toppen. 

Nem kontakt til Express Teamet

Den hurtigste og mest effektive adgang til vores Express Team får du ved at kontakte os på: if-broker@if.dk. Du finder hele teamet her

Med andre ord: Vi er klar til et super travlt efterår med fornyelser og udbud for 2018. 

Nyhed: Online-seminarer

Et andet spændende tiltag, vi nu introducerer, er et nyt koncept for Skype-seminarer. Konceptet har vi lånt fra vores nordiske kolleger, som har stor succes med denne mere uformelle form for formidling af aktuelle emner. Ideen er, at vi fortæller om relevante og aktuelle emner, som I efterspørger mere viden om. Det kunne være indblik i nye juridiske forhold som GDPR eller slet og ret produktinformation fra If. 

Konceptet er enkelt: Vi præsenterer emnet via Skype, hvor du enten kan se med på præsentationen eller blot nøjes med at lytte. Det tager kun 45-60 minutter hver gang. Læs mere om Skype-seminarerne i nyhedsbrevet. 

God fornøjelse med vores nyhedsbrev, og velkommen til et endnu bedre samarbejde i en travl fornyelsessæson. 

Venlig hilsen

Jan Simmelkjær
Leder af mægler, Erhverv