At hjælpe kunder

Vi vil give kunden det bedste af If.

Vil du arbejde i If? Så se vores aktuelle opslag her.

Branchens Bedste Kundeservice

Kunden er i centrum for vores arbejde

Vi er kåret til ”Branchens Bedste Kundeservice” og stræber efter at levere den unikke kundeoplevelse hver gang.

Vi arbejder med førsteklasses kundeservice og professionel rådgivning hvor vi altid udviser ”Rolig, vi hjælper dig”.

Vi er nysgerrige ift. at forstå vores kunders behov, og afdække dem på en hurtig, enkel og retfærdig måde. Vi arbejder på at tænke og opføre os som kunder, for at forstå vores kunder bedst muligt. Derfor finder vi en løsning sammen med kunden, og taler med kunden i stedet for til kunden.

Vi har kunden i centrum og arbejder derfor med skræddersyede digitale kundekoncepter og programmer. Vi vil sikre, at vores kunder er korrekt forsikrede og hjælpe når noget sker.

Vi agerer i det uforudsigelige med egenskaberne og modet til at træffe beslutninger og udfordre de eksisterende rammer.

Vi søger altid efter forbedringsmuligheder, og opsøger og giver gerne feedback. Sammen hjælper vi hinanden med at lykkes.