At forbedre kommunikation

Vi vil være lette at forstå.

Vil du arbejde i If? Så se vores aktuelle opslag her.

Vi brænder for både ekstern og intern kommunikation

I Kommunikationsafdelingen forsøger vi på alle måder at leve op til, at det skal være nemt at have med If at gøre. Som kunde, som journalist og som kollega.

Vi servicerer pressen og hjælper med svar på forespørgsler. Det kan dreje sig om tendenser i branchen eller blandt forbrugerne, produktoplysninger på de enkelte forsikringstyper, skadesager, dækningsmuligheder i forskellige situationer og meget andet.

Vi producerer også selv nyheder, som vi sender til pressen. Det har vores højeste prioritet at levere hurtige, relevante og brugbare svar til medierne.

Vi skriver også nyheder, artikler og producerer korte videoreportager til Ifs intranet. De baserer sig typisk på interview med kolleger eller leverandører, eller omhandler initiativer, resultater og begivenheder If medvirker i.

If anvender Facebook, LinkedIn og Instagram. Her poster vi opslag, der er relevante for vores kunder og deres hverdag – og giver også gerne et indblik i vores egen hverdag og i de initiativer og oplevelser, der gør If til en fantastisk arbejdsplads.