Den bedste erhvervsforsikring

Hos If får du kyndig vejledning af vores eksperter, som hjælper dig med at finde ud af, hvilke forsikringer netop din virksomhed behøver. Start ud med at få et uforpligtigende tilbud på erhvervsforsikring til din virksomhed.

CVR-nummeret skal indeholde 8 tal
Jeg mangler CVR-nummer

Hvilken er den bedste erhvervsforsikring?

Læser du denne artikel i håb om at få at vide hvilken erhvervsforsikring er den bedste, kommer du til at blive skuffet. Dette skyldes, at vi, for at kunne besvare dit spørgsmål, bliver nødt til at lære din virksomhed at kende. Hvilken slags virksomhed driver du? Har du ansatte? Og hvordan ser en typisk arbejdsdag ud? Hvor stor omsætning har din virksomhed og hvilke faktorer er vigtigst for omsætningen? 

Den bedste erhvervsforsikring for én virksomhed er ikke nødvendigvis den samme som for en anden. En forsikring som passer bedst til præcis din virksomhed, behøver ikke nødvendigvis at være den som passer bedst til andre virksomheder. 

Vi som forsikringsselskab ser til, at du og din viksomhed er korrekt forsikret og at du får den hjælp du behøver. Især hvis du oplever skade eller en anden uventet hændelske skulle forekomme. 

Det bedste er selvfølgelig, at der aldrig sker skader. Men såfremt der gør, vil vi være de bedste inden for vores felt.

Lennart Törnkvist, skadechef for køretøjsskader hos If, Sverige
  • Bedst til servie

    Hos If får du hurtig og personlig hjælp. Ydermere har du muligheden for selv at håndtere din virksomheds forsikringer digitalt.

    .

  • Bedst i processen

    Hos If får du tilbudt skræddersyede forsikringer til netop din virksomhed og vi sørger altid for, at du er korrekt forsikret. Rådgivere som kender netop din branche og dets ricisi, hjælper dig med at tilpasse forsikringen til dine behov.

  • Bedst til skadesbehandling

    Hos If sørger vi for at dine skader håndteres hurtigt og smidigt, samt at du for den rette erstatning. Vores mål er at undgå stilstand i din virksomhed og at du hurtigt kommer tilbage til hverdagen igen.

Du finder svaret i helheden

For at være bedst, må et forsikringsselskab både gøre det enkelt for kunden, samt tilbyde forsikringer, som hjælper kunderne i svære situationer. Det handler helt enkelt om ikke at komplicere tingene og se til, at virksomheden fungerer uden mindre irritationer.  Vi ved, at prisen på forsikring er en vigtig faktor for mange virksomheder. Dog er det svært, at jævnføre priser på erhvervsforsikringe uden også at jævnføre erhvervsforsikring udfra indehold og serviceniveau.

Det er vigtigt, at et forsikringsselskab er tydelig, når det kommer til hvilken dækning du som kunde har. Vi kan her tage et eksempel hvori du forsikrer en varebil: I dette tilfæde er det lige så vigtigt at forstå forskellen mellen super-og standardforsikring, som det er at vide, at dit inventar i varebien ikke er forsikret. Hertil er en anden forsikring nemlig påkrævet.
En forsikringsrådgiver er kun lykkedes, såfremt kunden både føler sig tryg, men også har forstået hvordan forsikringen gælder. 

Forsikring, som er bedst i test

Hvilken støvsuger suger bedst og hvilken solcreme er mest effektiv? Vi har alle, på et eller andet tidspunkt, prøvet at læse 'bedst i test'-fakta om produkter, som vi har overvejet at købe. Når det kommer til forsikringsselskaber, handler undersøgelserne ofte om selve forsikringsselskabet, og mindre om selve produkterne. Man kigger her på faktorer som ventetid, korrekte svar og serviceminded personale, fremfor hvad forsikringerne selskaberne tilbyder omfatter og hvad prisen på disse er.  

Selvfølgelig burde den bedste forsikring  dække alt, men i dette tilfølde påvirkes også prisen og du riskierer at være overforsikret. I forsikringsbranchen kan man sige, at forsikringsselskabet er produktet du køber.

Enkelhed i en indviklet branche

Ja. Det meste kan testes, undersøges og jævnføres. Selv banker og forsikringsselskaber konkurrerer om at tilbyde den bedste kundeoplevelse online. Hos If er vores hjemmeside for fjerde gang på fem år blevet kåret som vinder af Internetworlds rankning. Hertil har motiveringen været, at vi i If, formår at gøre forsikring enkelt i en eller indviklet branche, via vores digitale tjenester. Ydermere har vi vundet kundeservicepriser i 2017, Innovationspris i 2018 og er nu både samlet og digital vinder af Kundeservice Award 2019. 

  • Diverse ting

    Maskiner, værktøj og bygninger.

  • Virksomhedens ansvar

    En fejl, som leder til erstatningskrav.

  • Køretøjer

    Ved f.x. kollision, tyveri eller motorstop.

  • Transport af gods

    Ting og varer i dine eller andres køretøjer.

  • Dig og dine ansatte

    Sygdom eller ulykke, på arbejdet, i fritiden eller på rejse.