SKADESHÅNDTERING

Det vigtigste ved en forsikring er det, der sker efter skaden er sket. Det er først der, det viser sig hvad du har betalt for og hvad din forsikring er værd. Sådan fungerer skadeshåndtering hos os.

Sådan foregår vores skadeshåndtering

  1. Du anmelder skaden på vores hjemmeside eller ringer til os og fortæller os hvad der er sket. Regn med at blive mødt med stort engagement.

  2. Vi overtager ansvaret.

  3. Vi kontakter de specialister, der er behov for. Da vi håndterer flere skader end noget andet forsikringsselskab i Norden (1,4 millioner hvert år), ved vi, hvem der er gode til hvad.

  4. Du kan tage det roligt og bruge din tid på noget andet.

På denne måde håndterer vi mere end halvdelen af alle skader indenfor 24 timer. Derfor får vi også 4,5 af 5 i gennemsnitskarakter fra de kunder, der har haft en skade. Vi opfattes som retfærdige, hurtige og enkle at have med at gøre. Vores mest tilfredse kunder er faktisk dem, der har haft en skade.

Har du akut skade?

Ring til os på 70 12 12 12.

Hvis der er ventetid, så anmeld skaden online​​.​

Det vigtigste er, at du går i gang med at begrænse skaden med det samme.​​​​​​​​

Anmeld din skade online

  • Du kan anmelde døgnet rundt.
  • Anmeld også selvom du ikke kender alle detaljerne endnu.
  • Vi registrerer skaden med det samme.
  • Vi kontakter dig direkte og følger op på detaljerne.
Anmeld din skade her

Har du spørgsmål?

Vi er klar til at hjælpe dig.
Ring til os på 70 12 12 12, chat eller skriv til os​ - eller få os til at ringe til dig​.​​​​​​​​​