Anmeld skade på rejsen eller afbestil


Vælg nedenfor den skade, der passer på det, du ønsker at anmelde.
Vi behandler din skadeanmeldelse inden for 24 timer på hverdage og vender tilbage til dig.

OBS: Hold dig altid opdateret på nyeste spørgsmål og svar vedrørende Coronasituationen her.

Sådan anmelder du

  1. Hav oplysningerne klar (dato for hændelsen, information om af-/hjemrejse, omfang mv.).
  2. Anmeld hændelsen. Find relevant skadeanmeldelse nedenfor.
  3. Gem evt. billeder af dokumentation (lægeregning, rejsebilletter, Property Irregularity Report (PIR)) mv.
  4. Vi behandler din skadesanmeldelse inden for 24 timer på hverdage og vender tilbage til dig.

Læs mere nedenfor

Vælg område

Få hurtigt udbetaling af erstatning

Vi har gjort det nemt og hurtigt for dig at få din erstatning udbetalt. Vi overfører pengene til din Nemkonto.

Få mere information om Nemkonto

  • Har du brug for akut hjælp?

    Ring til os døgnet rundt på 70 12 12 12

    Det vigtigste er, at du prøver at få et overblik over skaden og begrænse den, så godt du kan.​​​​​​​​

  • Anmeld din skade online

    • Du kan anmelde døgnet rundt.
    • Anmeld også selvom du ikke kender alle detaljerne endnu.
    • Vi registrerer skaden med det samme.
    • Vi kontakter dig direkte og følger op på detaljerne.
    Anmeld din skade her