Anmeld en SKADE PÅ REJSEN
Hvad gik der galt på rejsen?
Er en person blevet skadet under rejsen?
Opstår der et akut behov for lægehjælp eller hospitalsophold på rejsen, skal du kontakte os med det samme - Vi står til din rådighed hele døgnet.
Hvis du ikke har mulighed for at kontakte os, så sørg for altid at få original dokumentation for behandling fra læge eller lignende. Udfyld derefter anmeldelsen nedenfor eller kontakt os, når du kommer hjem.
Er du eller din bagage forsinket?
Bliver du eller din bagage forsinket ifm. din rejse, og du må købe tøj og andre nødvendigheder før du igen kan genoptage din rejse eller får din bagage, dækker forsikringen i visse tilfælde ekstra omkostninger til erstatningskøb.
Sørg altid for at få original dokumentation i form af:
- Property Irregularity Report (PIR) fra lufthavnen
- Rejsebilletter
- Bilag for afholdte udgifter.
Er din bagage blevet stjålet?
Kommer du ud for tyveri af din bagage, skal du anmelde det til politiet på stedet.
Sørg altid for at få original dokumentation i form af:
- Property Irregularity Report (PIR) fra lufthavnen
- Rejsebilletter
- Politirapport.
Har du afbestilt din rejse?
Kan du ikke komme af sted på din rejse, og får brug for din afbestillingsforsikring, skal du blot kontakte os, så får du hjælp med det samme.
Sørg altid for at få original dokumentation i form af:
- Flybilletter
- Dokumentation for afbestilling af rejsen
- Udfyldt lægeerklæring.
Dokumentationen skal vedhæftes i følgende formular eller sendes til vores adresse.
Har du fået en anden skade?
Har du en anden skade på rejsen, fx hjemkaldelse, kan du kontakte os, hvis du har brug for akut hjælp.
Sørg altid for at få original dokumentation i form af:
- Bilag for afholdte udgifter.
Har du fået en skade på dit køretøj?
Har du fået en skade på dit køretøj under en rejse, kan du anmelde skaden her: Anmeld køretøjsskade i udlandet
Få hurtigt udbetaling af erstatning
Vi har gjort det nemt og hurtigt for dig at få din erstatning udbetalt. Vi overfører pengene til din Nemkonto.