Stjålet eller ødelagt mobil/tablet?

Vælg skade og læs mere nedenfor

Sådan anmelder du

  1. Hvis mobiltelefon/tablet er stjålet, anmeld tyveriet til politiet her.
  2. Hav oplysningerne klar (information om hændelsen/dato, model, hukommelse, kvittering mv.).
  3. Anmeld hændelsen. Find relevant skadeanmeldelse nedenfor.
  4. Du hører fra os inden for 24 timer på hverdage.

Mobil eller tablet er ødelagt

Din selvrisiko kan være højere end prisen for en reparation. Er den ikke det, kan du anmelde skaden til os.

  1. Undersøg hvilken selvrisiko du har. Det kan du set på Mine sider her– se under ”Forsikringer”
  2. Meld skaden til os
  3. Når vi modtager din anmeldelse, vil en reparatør kontakte dig, så I sammen kan aftale det videre forløb. Din selvrisiko betaler du direkte til reparatøren
  4. Smid ikke den ødelagte mobiltelefon eller tablet ud, før du har meldt skaden og hørt fra os.

Mobil eller tablet har fået fugt

Hvis din mobil eller tablet har fået fugt, kan du forsøge at tørre den. Husk, du må ikke oplade eller tænde den, så længe der er fugt i den.

  1. Fjern batteriet hvis det er muligt. Tør mobil eller tablet på ydersiden
  2. Undersøg hvilken selvrisiko du har. Det kan du se på Mine sider her – se under ”Forsikringer”
  3. Når vi modtager din anmeldelse, vil en reparatør kontakte dig, så I sammen kan aftale det videre forløb. Din selvrisiko betaler du direkte til reparatøren
  4. Smid ikke den ødelagte mobil eller tablet ud, før du har meldt skaden og hørt fra os

Mobil eller tablet er stjålet

  1. Anmeld tyveriet til politiet her. Husk at have serie-/IMEI-nummeret klar (findes på kvitteringen).
  2. Kontakt din udbyder og få telefonen spærret.
  3. Meld tyveriet til os.

Erstatningen afhænger bl.a. af mobiltelefonens alder og din selvrisiko.

Er der sket en anden skade med din mobil eller tablet? Så må du meget gerne kontakte os.