Stjålet eller skadet mobiltelefon?

Vælg skade og læs mere nedenfor

Skærmen er blevet skadet

Ofte er selvrisikoen højere end prisen på en skærmudskiftning. Men er den ikke det, kan du anmelde skaden til os. Selv hvis reparationen ikke er dyrere end din selvrisiko, har du mulighed for at benytte den reparatør, vi samarbejder med, og få reparationen til en fordelagtig pris.

  1. Undersøg hvilken selvrisiko du har. Det kan du se på din police på Mine sider. Overvej om du vil anmelde skaden.
  2. Meld skaden til os.
  3. Når vi modtager din anmeldelse, vil vi i de fleste tilfælde rekvirere en reparatør til at skifte glasset. Din selvrisiko skal du betale direkte til dem.

Smid ikke den skadede telefon ud, før du har meldt skaden og hørt fra os.

Mobiltelefonen er blevet skadet

  1. Undersøg hvilken selvrisiko du har. Det kan du se på din police i Mine sider. Overvej om du vil melde skaden til forsikringen. Selv hvis reparationen ikke overstiger din selvrisiko, har du mulighed for at benytte den reparatør vi samarbejder med og få en fordelagtig pris.
  2. Meld skaden til os.
  3. Når vi modtager din anmeldelse, vil vi i de fleste tilfælde rekvirere en reparatør til at reparere telefonen. Din selvrisiko skal du betale direkte til dem.

Smid ikke den skadede telefon ud, før du har meldt skaden og hørt fra os.

Mobiltelefonen er blevet fugtskadet

Hvis din mobiltelefon har fået fugt, kan du starte med at forsøge at tørre den. Husk ikke at forsøge at oplade eller tænde telefonen, så længe der er fugt i den.

  1. Fjern batteriet, hvis det er muligt. Tør mobiltelefonen på ydersiden.
  2. Undersøg hvilken selvrisiko du har. Det kan du se på din police på Mine sider. Overvej om du vil melde skaden til forsikringen. Selv hvis reparationen ikke overstiger din selvrisiko, har du mulighed for at benytte den reparatør vi samarbejder med og få en fordelagtig pris.
  3. Meld skaden til os.
  4. Når vi modtager din anmeldelse, vil vi i de fleste tilfælde rekvirere en reparatør til at reparere telefonen. Din selvrisiko skal du betale direkte til dem.

Smid ikke den skadede telefon ud, før du har meldt skaden og hørt fra os.

Mobiltelefonen er blevet stjålet

  1. Anmeld tyveriet til politiet. Husk at have IMEI-nummeret klar.
  2. Kontakt din udbyder og bed dem spærre telefonen.
  3. Meld tyveriet til os.

Erstatningen afhænger bl.a. af mobiltelefonens alder og din selvrisiko.

Er der sket en anden skade med din mobil? Så må du meget gerne kontakte os.

Tips til at undgå mobilskader

Læs mere om elektronikdækningen