Faktura og betaling
Her kan du læse om, hvordan betaling af dine fakturaer foregår, og hvilke muligheder du har for at betale. Vi guider dig gennem de forskellige løsninger, så du kan vælge den, der passer bedst til dig.
Her kan du læse om, hvordan betaling af dine fakturaer foregår, og hvilke muligheder du har for at betale. Vi guider dig gennem de forskellige løsninger, så du kan vælge den, der passer bedst til dig.
Du vælger selv, hvordan du vil modtage og betale dine fakturaer. Vi anbefaler en papirfri løsning, hvor du kan tilgå dine fakturaer såvel som dine øvrige forsikringsdokumenter gennem Mine sider Erhverv.
Desuden anbefaler vi, at du tilmelder dine erhvervsforsikringer Betalingsservice.
Du vælger selv, om du vil betale dine fakturaer årligt, halvårligt, kvartalsmæssigt eller månedligt. Du kan vælge den løsning, der matcher din virksomhed bedst.
Med Betalingsservice sker dine betalinger helt automatisk og altid til tiden, og du slipper for unødvendige gebyrer. På den måde kan du fokusere på det, der er vigtigt for din virksomhed.
Når du anmoder om adgang til Mine sider Erhverv, kan du samtidigt vælge en papirfri løsning. Dine fakturaer og øvrige forsikringsdokumenter er let tilgængelige online, og du skåner samtidigt miljøet.
På Mine sider Erhverv finder du al relevant information om virksomhedens forsikringer inklusiv virksomhedens fakturaer.
Du finder blandt andet din betalingsplan, som viser, hvor mange penge, der bliver trukket ved hver betaling, hvornår fristen er, og hvilken forsikring betalingen gælder.
På denne side har vi besvaret de oftest stillede spørgsmål om faktura og betaling. Desuden kan du altid finde overblikket over dine fakturaer på Mine sider Erhverv.
Hvis du har flere spørgsmål, kan du kontakte kundeservice.
Kontakt kundeservice