Spørgsmål og svar for nye kunder

Som ny kunde i et forsikringsselskab, kan der opstå mange spørgsmål: det kan være til din regning, til din police el. lign. Derfor har vi samlet svar på de spørgsmål, som vores nye kunder oftest stiller os.

  • Har du spørgsmål?

    Vi er klar til at hjælpe dig.
    Ring til os på 70 12 12 12skriv sikkert til os via Mine Sider​ - eller få os til at ringe til dig​.​​​​​​​​​

  • Et godt sted at være

    Årets Forsikringsselskab
    I både 2014, 2016 og 2018 udnævnte Autobranchen Danmark If som ”Årets Forsikringsselskab”. Prisen uddeles hvert andet år.

    Danmarks Bedste Kundeservice 2019
    Prisen blev uddelt af Wilke, der samtidig udnævnte If til Årets Digitale Forsikringsselskab.

  • Anmeld din skade online

    • Du kan anmelde døgnet rundt.
    • Anmeld også selvom du ikke kender alle detaljerne endnu.
    • Vi registrerer skaden med det samme.
    • Vi kontakter dig direkte og følger op på detaljerne.
    Anmeld din skade her